مصاحبه آرشیو خبر ها
مصاحبه ی سرمربی یوونتوس و حمایت از میرالم پیانیچ

مصاحبه ی سرمربی یوونتوس و حمایت از میرالم پیانیچ

پس از وقفه ای سه ماهه به آغاز مجدد رقابت های فوتبال ایتالیا نزدیک میشویم و در نخستین گام یوونتوس در دیدار نیمه نهایی کوپا ایتالیا به مصاف میلان می رود، مائوریتزیو ساری در گفت و گو با شبکه اسکای در خصوص این بازی و شرایط بازیکنانش سخن گفت:

 

با کوپا ایتالیا شروع می کنیم، فکر می کنم که این اقبال بزرگی ست که می توانیم برای کسب سه جام رقابت کنیم. این همچنان می تواند باعث شود که انگیزه ها را برای اهداف مشترکی متمرکز کنیم که عامل مهم و سودمندی ست. بازی برابر میلان امسال هم مانند همیشه دشوار بود چه در لیگ باشد چه در کوپا، نتیجه بازی رفت نمی تواند تضمیمی برای ما باشد.

 

آمادگی تیمی

 

اینکه تا چه حد تیم آماده است باید منتظر بمانیم و ببینیم، در حال حاضر هیچ یک از ما مربیان نمی توانیم به طور کامل و شفاف در این باره اظهار نظری داشته باشیم، بعد از یک دوره توقف و شرایطی که برای همه به وجود امد این یک بازگشت چندان اسان نخواهد بود اما ما تقریبا سی روز است که تمرینات مان را شروع کردیم به هر حال هر زمان که بازیکنان به تعطیلات می رفتند تمرینات ورزشی خود را انجام می دادند حتی سایر ورزشها را انجام می دادند اما این بار همه چیز فرق می کرد و همواره در خانه روی کاناپه های خود باید روزها را سپری می کردند و این مسئله در امادگی بازیکنان و ورزشکاران تاثیرگذار است و مطمئنا نبودن در سطح بالا در این شرایط عادی ست. همچنان نبود برگزاری بازی های دوستانه در رسیدن به فرم ایده ال تاثیر گذشته با این حال دیدن دوباره بازیکنان و تمرینات انان بسیار خوشایند بود هر چند که اغاز رقابت ها کاملا متفاوت خواهد بود.

 

دیبالا ― رونالدو

 

دیبالا بازیکن بزرگ و با استعدادی ست و بسیار قدرتمند، اما مشکل ما این است که دو بازیکن بزرگ با خصوصیات خاص و ویژه داریم که باید از نظر تاکتیکی آنان را هماهنگ کنیم. هر یک از انان به تنهایی می توانند در نتیجه و عملکرد تیمی تاثیرگذار باشند، تاثیراتی که می تواند پیروزی های بزرگی را به ارمغان بیاورد اما بازی دادن این دو در کنار یکدیگر با سیستم تیمی دشوار است ولی هر دو با این خصوصیات می توانند در هر دقیقه تاثیرگذار خود را در بازی ثابت کنند این یک ویژگی بزرگ برای این بازیکنان است. همچنین باید سایر بازیکنان نیز بتوانند در تغذیه آنان و بعد در پوشش فضاهای باز ایجاد شده هماهنگ و موثر ظاهر شوند تا در برگشت و دفاع دچار مشکل نشویم.

 

پیانیچ

 

او را خیلی آماده تر از زمانی که فصل متوقف شد، می بینیم. با او خیلی صحبت کردم با من کاملا موافق است و برای خروج او از این سردرگمی برنامه ای تنظیم کردم او کمی از نظر ذهنی دچار آشفتگی بود و بعد از چند عملکرد ضعیف هنوز نتوانسته بود خود را به خوبی بازیابی کند اما حالا همه چیز خوب پیش میرود، هر بازیکن بزرگی می تواند در یک بازی اشتباه کند درست مانند تمام بازیکنان که مرتکب اشتباه در دیدارهای قبلی شده اند مهم این است که بتواند دوباره امادگی ذهنی خود را به دست بیاورد و هرگز آن اعتماد به نفس مورد نیاز یک بازیکن را از دست ندهد. او نیز با نظر من موافق است و از نظر ذهنی نیز می بینم که بسیار بهتر و هماهنگ تر شده است.

 

اسکودتو

 

با توجه به تعداد بازی های ما و اینتر و سایر تیم ها باید بگویم که هر چیزی ممکن است، از دست دادن هر امتیاز در هر بازی میتواند فصل را خراب کند، در این شرایط البته از دست دادن امتیاز نیز نسبت به قبل راحت تر شده و ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که دچار اشتباه نشویم.

 

لیگ قهرمانان

 

این سوال اینگونه پاسخ می دهم برای شما بهتر است که بعد از 5 ماه بازی کنید و یا بعد از 14 بازی در 40 روز؟ نمی دانم دقیقا نمی دانم، اگر قرار باشد بعد از سه بازی در هر هفته برابر لیون بازی کنیم عواقب آن را نمی توان به راحتی پیش بینی کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: